رد پای خاطره ها
17:59   

توجه کردید روزهای غم واندوه خلاصی ندارهاخم.... 

تمام سعیمو میکردم تا ازدسترس خانوادم دورباشم

خودم وبه کارهای مختلف سرگرم میکردم.

مجله وکتاب میخوندم گاهی شعرمیگفتم.

ولی همه چشم شده بودند وفقط منو کارهامو میدیدند

وبهونه های بنی اسرائیلی میگرفتند.

خسته ام خسته   

ازحقارت   از ترسیدن    از قایم موشک بازی    ازنرسیدن   ازتنهایی    

پس این روزا کی تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت12:38---10 تير 1392
من دلم میخواهد ساعتی غرق درونم باشم....



عاری از عاطفه ها....



تهی از موج و سراب....



خالی از هر چه فراق..



دورتر از رفقا....

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من........



من دلم تنگ خودم گشته و بس...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:,به قلم: عشق