رد پای خاطره ها
20:3    خریـــــــــــــــــــــد

 

روزی که عقد دایم کردیم 3مردادسال 84 بود.

 

 

یک هفته بعد روز یکشنبه بامامانم ودایی و

 

 

زندایی وجوادم ویکی ازخواهرای اون ویکی از خواهرهای من

 

 

رفتیم خرید طلا جاتون خالــــــــــــــــــــی.

 

 

پنجشنبه صبح با خواهرم وجوادم رفتیم لباس

 

 

عروس کرایه کردیم ویه سری وسایل دیگه

 

 

بعذاز ظهربامامان رفتم آرایشگاه وقتی آرایشگرم فهمید

 

 

برای جشن عقدم رفتم پیشش خیلی خوشحال شد

 

 

باورش نمیشد ما بالاخره بهم رسیدیم.

 

 

زهره خانم آرایشگرم همیشه سنگ صبورم بود آخه من

 

 

پیش اون آموزش میدیدم.خیلی وقتا به خاطر من دروغ

 

 

میگفت ومن که باجوادم رفته بودم بیرون

 

 

اون میگفت فرستادمش در مغازه چیزی بگیره.

 

 

خیلی بهش مدیونم تازه بچه دارهم نمیشه براش

 

 

دعا کنید

 

 

خلاصه اون روز اصلاح کردم وبرای فرداش یعنی جمعه

 

 

صبح قرار گذاشتیم وبرگشتیم خونه.

 

 

وقتی اومدیم خونه خجالت میکشیدم برم بالا

 

 

توی اتاق آخه صورتم پف کرده بود وابروهام از حالت

 

 

دخترونه در اومده بود.وقتی صادق {داداش کوچیک وآخریم}

 

 

منو دید خیلی ذوق کرد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:,به قلم: عشق